Jammen har dagen gått fort i dag!

Jeg sto altså opp halv åtte og dusjet, så kokte jeg kaffe og kakao og pakket sekken og ble hentet halv ti. Vi kjørte til Store Stokkavandet utenfor Stavanger og parkerte bilen. Turen fra parkeringsplassen og rundt hele vannet og tilbake til parkeringen er ca 9 km. De som går med litt tempo går lett rundt på et par timer.

Jeg og mine to turvenner lette etter geocacher langs vannet, og opptil 5-600 meter utenfor stien. Vi gikk en plass mellom 1,2 og 1,3 mil på vår jakt, og hadde 3 kaffepauser. Tilsammen brukte vi 5 1/2 time (!!!) Vi tok det riktignok med ro, for føttene mine tåler ikke lange gåturer for tiden, men likevel var jeg nesten av i beina og ryggen etter å ha kommet bare halvveis. Resten av turen var rimelig tung å komme seg gjennom, men samtidlig var det veldig godt å komme seg ut :)) Vi klarte å finne 15 cacher! Gøy!

Fikk kjøpt med meg kinamat som jeg spiste da jeg kom hjem, og så bar det ut igjen for å hente min nest yngste datter på busstasjonen i byen, for så å dra til en venninne og hente en bok og drikke et par kommer kaffe, og derfra rett til flyplassen for å hente samboeren og veslefrøkna :)) Nå har jeg hele familien min rundt meg igjen og kan konstantere at jeg er veldig fornøyd med dagen i dag, om jeg er aldri så sliten og vond overalt :)) I morgen er jeg uansett bedre igjen :))