Strikke?? Jeg??

Jepp! Jeg, som hater å strikke, har startet mitt eget strikkeprosjekt! Jeg fant en oppskrift på en lang strikkejakke som jeg fikk veldig lyst på! Og da må man jo bare sette igang å strikke da... Hvor mye man enn ikke kan fordra det...

Jeg kjøpte garn i går, og har kommet godt igang :)

Så langt er jeg kommet på bakstykket:

Og sånn skal den tilslutt bli :)

Fin, hæ? Nå blir min litt mer fargesprakende da, men jeg likte kombinasjonen av farger så godt :)

10 kommentarer

Lavkarbotips

12.09.2011 kl.21:29

Flink du da:-))))) Jeg liker faktisk og strikke, men jeg bare sier det, jeg kan IKKE strikke sånn som du gjør her:-P Her går det mest i skjerf, sokker og luer:-))) He he he.Men liker det veldig godt, og skal snart innom og hamstre garn osv på europris:-)

Frida Marianne

12.09.2011 kl.21:29

Den var jo bare kjempefin da!! Du er jo råflink!!! Skjønner bare rett fram strikking jeg, det blir det vel ikke mye jakke av!! =)

muumimamma

12.09.2011 kl.21:35

lavkarbotips: det er ikke så vanskelig når man har god forklaring da :)) er ingen som har vist meg hvordan det gjøres eller noe. Er jo mest rett og vrang her, bare flettene hvor man bytter plass på noen masker hver 8. omgang :)

muumimamma

12.09.2011 kl.21:37

mariabraaten: det gjør jeg også :) dette er jo i grunnen bare rett fram strikking det også :)

I gode og onde dager!

13.09.2011 kl.07:21

Dette klarer du. Lykke til

Kaptein Kaos

13.09.2011 kl.09:07

Oii for et arbeid du har fremfor deg. Men kanskje ikke såå mye om du er en vant strikker, som også kan strikke fort :)

Solblom

13.09.2011 kl.10:29

Så bra med et strikkeprosjekt! Blir spennende å se når det er ferdig :)

muumimamma

13.09.2011 kl.10:30

Kaptein Kaos:Nåh... vant strikker kan jeg ikke akkurat kalle meg. Jeg kan som sagt ikke fordra å strikke, så det er ikke mye jeg har gjort av den sorten. Men det går fort framover, for det er tykt garn og tykke pinner. Jeg er snart halvveis på bakstykket :)

muumimamma

13.09.2011 kl.10:31

Solblom: Ja, det blir vel helst spennende å se OM det blir ferdig :) Men det skal det bli! Skal legge ut bilde når jeg er ferdig med den :)

muumimamma

13.09.2011 kl.10:32

Siv`s blogg: Takktakk :) Skal nok få det til, tenker jeg, jeg har jo veldig lyst på den jakken :)

Skriv en ny kommentar

muumimamma

muumimamma

48, Stavanger

Jeg er en typisk Muumimamma. Halvfeit kjerring med masse unger og en forkjærlighet for vesker! (PS: Nå er jeg ca 20 kg mindre feit enn da jeg opprettet bloggen :) Jeg vet ikke hvor ofte jeg kommer til å blogge, men av og til er det ting som bare er litt godt å få ut av systemet liksom.. Jeg tar gjerne imot venneforsepørsler, men da skal du ha interesse for bloggen min, og gjerne ha en blogg som jeg kan fatte interesse for også :) Hvis du bare er ute etter venner på vennelista som kan bidra til at du når topplista, trenger du ikke spørre meg. Vennskap skal være gjensidig... så var det sagt.