Prosjekt "Strikke jakke til meg selv" :)

Jeg holder p med et prosjekt til meg selv. For 11 dager siden s jeg en oppskrift i Allers, til en jakke som jeg fikk veldig lyst p. S jeg tok turen til ullvarefabrikken i Oltedal (Gjestal Spinneri) og kjpte garn og pinner, Det ble en fin sndagstur, med kaffe i kafeen etterp :)

Mandag begynte jeg strikke, og p torsdagen var bakstykket ferdig. Siden Caroline skulle ha jentekveld og kastet oss ut p fredagskvelden, og lrdagen gikk med til kakebakst og sndagen var full av familieselskap, fikk jeg ikke strikket mer fr mandagen. Men n gr det unna :) tirsdag kveld var venstre forstykke ferdig, og n har jeg begynt p det hyre :) Etterp gjenstr bare armene, og sy den sammen og sette knapper p :)Jeg gleder meg til kunne ta den i bruk!!

S langt som dette har jeg kommet n:

Og snn skal den (hper jeg da!) bli nr den er ferdig :))

Og jeg som ikke kan strikke engang! Og ikke kan jeg fordra det heller... men m man s m man :) Dette gr jo s det suser! Og tilogmed fletting og hullmnster fr jeg til!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

muumimamma

muumimamma

48, Stavanger

Jeg er en typisk Muumimamma. Halvfeit kjerring med masse unger og en forkjrlighet for vesker! (PS: N er jeg ca 20 kg mindre feit enn da jeg opprettet bloggen :) Jeg vet ikke hvor ofte jeg kommer til blogge, men av og til er det ting som bare er litt godt f ut av systemet liksom.. Jeg tar gjerne imot venneforseprsler, men da skal du ha interesse for bloggen min, og gjerne ha en blogg som jeg kan fatte interesse for ogs :) Hvis du bare er ute etter venner p vennelista som kan bidra til at du nr topplista, trenger du ikke sprre meg. Vennskap skal vre gjensidig... s var det sagt.