august 2011

Husmorferie :)

Da jeg hadde bursdag nsket jeg meg noe annet dette ret enn jeg har gjort fr, nemlig en husmorferie :) S jeg avtalte med en venninne i Stockholm at jeg skulle komme og beske henne en helg i slu...

Juhuuuu! Her gr det unna!

S kult da! P mandag startet jeg for alvor med lavkarbo. Prvde litt i helga, med det var ikke s lett starte opp med snt p hyttetur og i badeland kan man si. Men n er jeg i gang! Prvde kjt...

Igang med Lavkarbo :)

Jeg har klart bake et lavkarbo-brd. Det var kjempegodt, og det syns ungene ogs! N har jeg vrt og handlet diverse som jeg trenger av trrvarer p helsekosten, snn at jeg kan lage meg forskjel...

Tilbake til hverdagen igjen

Da var atter en sommerferie over. Vi har hatt det kjempefint i ferien. Stort sett heldig med vret, og opplevd masse kjekke ting. Siden det ikke ble noe bading p ferieturen vr, tok vi denne helga...

Badedagen!

I gr reiste vi til Mandal p hytta, og ble mtt av mor og far med kveldsmat. Julie vasket opp etter maten, fr vi spillte frstehjelpsspillet til klokka ett om natta!Etter frokost i dag gikk turen...

Lavkarbo?

Jeg har bakt mitt frste lavkarbo brd. Og godt ble det ogs. Men n har jeg et problem. Ungene mine fikk smake p det... Og vipps s var halve brdet borte. N maser de om at jeg m lage masse sn...

Jledokker :)

I helga som var hadde vi telt i hagen, og frken Julie hadde overnattingsbesk i teltet. Det er et stort telt med 2 soverom og fortelt. Det ene rommet benyttet de som garderobe, og s hadde de selv...

Ferie i UK - tredje etappe - Inverness

N gr turen til Inverness over det skotske hylandet, som ikke er s fryktelig hyt akkurat. Der skal vi vre i 2 dager. P vei ut fra Edinburgh til Inverness mtte vi over den vel kjente broen F...

Ferie i UK - Andre etappe - Edinburgh

Turen til Edinburgh startet fra Lime Street Station, med togbytte i Wigan.Her ble vi sittende nesten 2 timer (for vi tok et tidligere tog fra Liverpool, og mtte vente p toget med faste reserverte...

Ferie i UK - Frste etappe - Liverpool

Vi startet turen klokken 04.30 med drosje til flyplassen. Flyet gikk klokken 06.00 via Kbenhavn til Manchester Fra flyplassen i Manchester gikk vi bort p togstasjonen Derfra tok vi toget til Li...

God natt :)

Det lyser en stjerne et sted, et sted der snille sjeler har fred. Se dit nr du er trist og lei og vit at jeg alltid er glad i deg. Nr mnen lyser og himmelen er sort. Nr dagen er omme og ...

Off we go

Snn. Da sitter vi her p hotellet og venter. Vi skal g om 20 minutter og ta bussen til Aberdeen AirPort. Deretter er det home sweet home :) Gleder meg til sove i min egen seng igjen!Mens vi har...

Fra Shetland til Aberdeen

Vi har kjrt stort sett hele Shetland rundt p de tre dagene vi hadde der. Flott men litt kjedelig natur helt til vi kom til kysten med sine forrevne klipper og yrende dyreliv. Vi har sett massevis...

Shetland rundt

I dag l tka tykt p Shetland. Men vi dro ut p tur med friskt mot og vips s var sola der :) her er noen bilder fra Lerwick i gr kveld og turen i dag.Haggis! Det er faktisk godt :)Her er Kims Ba...

Shetland/Lerwick

Her bor vi p Fort Charlotte Guest House, som ligger midt i sentrum, ved handlegata.Flott rom, og god utsikt :))

Snart Shetland

Klokka er seks, og om en times tid br vi vre framme p Shetland tror jeg. Vi burde kunne se land, men her henger tka tjukt...Ikke fullt s mye tke da vi forlot Aberdeen, men tke da ogsTrangt ...

Hilsen fra Inverness

Fra byen, og bttur p Loch NessDet kommer bedre bilder nr jeg er hjemme, tar lite bilder med mobilen
muumimamma

48, Stavanger

Jeg er en typisk Muumimamma. Halvfeit kjerring med masse unger og en forkjrlighet for vesker! (PS: N er jeg ca 20 kg mindre feit enn da jeg opprettet bloggen :) Jeg vet ikke hvor ofte jeg kommer til blogge, men av og til er det ting som bare er litt godt f ut av systemet liksom.. Jeg tar gjerne imot venneforseprsler, men da skal du ha interesse for bloggen min, og gjerne ha en blogg som jeg kan fatte interesse for ogs :) Hvis du bare er ute etter venner p vennelista som kan bidra til at du nr topplista, trenger du ikke sprre meg. Vennskap skal vre gjensidig... s var det sagt.