Reiseskildringer

Slvehst. Det m man vel f ha!

Jeg har vrt rimelig slv i det siste, er litt lei av sitte og knote p mobilen! N M jeg snart se f kjpt meg en ny Mac! Trenger et skikkelig tastatur skrive p, og en MUS, ikke snn teit ...

Gran Canaria del 3 :)

Endelig har vi ftt internett igjen, og da er alt s mye lettere :) Det var s enkelt som en antenneforsterker som var blitt delagt under tordenvret. S teknikeren fiksa feilen p 1-2-3 :) Da ka...

Gran Canaria del 2

Snn egentlig s har jeg ikke internett for yeblikket, men jeg fikk logget meg p naboen sitt nettverk. Det er litt tregt, men det funker hvertfall :) S her fortsetter jeg: Julkie i ferd med ...

Gran Canaria Del 1.

N har jeg kommet ned i 80 bilder, og klarer ikke velge, s da tror jeg bare jeg lar det st til, og lager det frste innlegget n :) Det gr fra 17-21 juli :) Vi fly fra Sola til La Palma, og ...

Oj... har jeg gjort noe ulovlig?

Ikke at jeg visste noe om det eller noe, og etter mitt hode ser jeg ikke problemet. Men da jeg var p Gran Canaria, var jeg som alle andre turister innom p en av disse kjpesentrene med massevis ...

Slik hadde vi det i London :)

Vi reiste tidligtirsdag formiddag og var framme i London ca halv ellevetiden p formiddagen. Med Heathrow express til Paddington og videre taxi derfra kom vi oss trygt fram til Shoredich og Tune Ho...

Resten av ferien i bilder! Bod og Oslo

Etter at vi kom til Sakrisy (der jeg avsluttet i forrige innlegg fra ferien) Gikk turen videre til Bod, og derfra tok vi toget hjem, med ca 8 timers stopp i Oslo. Slik hadde vi det p resten av t...

Ferien s langt ;) Senja og Lofoten

N har vi vrt p ferie i en uke og her er litt av det vi har opplevd : Etter ha flyet til Bardufoss, leide vi bil og kjrte til Senja. Her kjrer vi snart gjennom tunnellen til Bergsbotn p ...

Ferie i UK - tredje etappe - Inverness

N gr turen til Inverness over det skotske hylandet, som ikke er s fryktelig hyt akkurat. Der skal vi vre i 2 dager. P vei ut fra Edinburgh til Inverness mtte vi over den vel kjente broen F...

Ferie i UK - Andre etappe - Edinburgh

Turen til Edinburgh startet fra Lime Street Station, med togbytte i Wigan.Her ble vi sittende nesten 2 timer (for vi tok et tidligere tog fra Liverpool, og mtte vente p toget med faste reserverte...

Ferie i UK - Frste etappe - Liverpool

Vi startet turen klokken 04.30 med drosje til flyplassen. Flyet gikk klokken 06.00 via Kbenhavn til Manchester Fra flyplassen i Manchester gikk vi bort p togstasjonen Derfra tok vi toget til Li...

Reiseskildring 4: Danmark og Tyskland

I 2010 ble ferien ganske sein, for jeg mtte bli ferdig med strlebehandlingen fr vi kunne reise noe sted. Men 6. august reiste vi avgrde, rett fra sykehuset etter siste strlebehandling! Ferden ...

Reiseskildring 3: Finnmark og Lofoten

I 2009 ferierte vi i Norge, rettere sagt Nord i Norge. Vi reiste med fly Fra Stavanger, mellomlandet i Oslo, og fly videre til Kirkenes. Klokken ti om formiddagen var vi fremme, hvor det sto en le...

Reiseskildring 2: Med bobil i Sverige og Norge

I 2008 leide vi oss bobil, og tok for oss Sverige fra sr til nord, og Norge nedover igjen. 2 uker hadde vi denne ganske s komfortable husbilen, og opplevde masse! Under her flger beskriv...

1. reiseskildring, Togferie i SrNorge

Vi har hatt mange ferier rundt om i vrt langstrakte land, bde med bil, bt, fly og tog. Her skal jeg beskrive vr frste familieferie uten bil, i 2005. Vi begynte planleggingen i februar, med bes...

Reiseskildringer

Jeg sitter her og knasker gulrtter og sorterer bilder. Vi har vrt p endel flotte ferier, og tenkte at jeg kan lage en serie med reiseskildringer fra feriene vre. Som tips til andre kanskje? Ell...
muumimamma

48, Stavanger

Jeg er en typisk Muumimamma. Halvfeit kjerring med masse unger og en forkjrlighet for vesker! (PS: N er jeg ca 20 kg mindre feit enn da jeg opprettet bloggen :) Jeg vet ikke hvor ofte jeg kommer til blogge, men av og til er det ting som bare er litt godt f ut av systemet liksom.. Jeg tar gjerne imot venneforseprsler, men da skal du ha interesse for bloggen min, og gjerne ha en blogg som jeg kan fatte interesse for ogs :) Hvis du bare er ute etter venner p vennelista som kan bidra til at du nr topplista, trenger du ikke sprre meg. Vennskap skal vre gjensidig... s var det sagt.