Reiseskildringer

Sløvehøst. Det må man vel få ha!

Jeg har vært rimelig sløv i det siste, er litt lei av å sitte og knote på mobilen! Nå MÅ jeg snart se å få kjøpt meg en ny Mac! Trenger et skikkelig tastatur å skrive på, og en MUS, ikke sånn teit ...

Gran Canaria del 3 :)

Endelig har vi fått internett igjen, og da er alt så mye lettere :) Det var så enkelt som en antenneforsterker som var blitt ødelagt under tordenværet. Så teknikeren fiksa feilen på 1-2-3 :) Da ka...

Gran Canaria del 2

Sånn egentlig så har jeg ikke internett for øyeblikket, men jeg fikk logget meg på naboen sitt nettverk. Det er litt tregt, men det funker hvertfall :) Så her fortsetter jeg: Julkie i ferd med å...

Gran Canaria Del 1.

Nå har jeg kommet ned i 80 bilder, og klarer ikke velge, så da tror jeg bare jeg lar det stå til, og lager det første innlegget nå :) Det går fra 17-21 juli :) Vi fløy fra Sola til La Palma, og ...

Oj... har jeg gjort noe ulovlig?

Ikke at jeg visste noe om det eller noe, og etter mitt hode ser jeg ikke problemet. Men da jeg var på Gran Canaria, var jeg som alle andre turister innom på en av disse kjøpesentrene med massevis ...

Slik hadde vi det i London :)

Vi reiste tidligtirsdag formiddag og var framme i London ca halv ellevetiden på formiddagen. Med Heathrow express til Paddington og videre taxi derfra kom vi oss trygt fram til Shoredich og Tune Ho...

Resten av ferien i bilder! Bodø og Oslo

Etter at vi kom til Sakrisøy (der jeg avsluttet i forrige innlegg fra ferien) Gikk turen videre til Bodø, og derfra tok vi toget hjem, med ca 8 timers stopp i Oslo. Slik hadde vi det på resten av t...

Ferien så langt ;) Senja og Lofoten

Nå har vi vært på ferie i en uke og her er litt av det vi har opplevd : Etter å ha fløyet til Bardufoss, leide vi bil og kjørte til Senja. Her kjører vi snart gjennom tunnellen til Bergsbotn på ...

Ferie i UK - tredje etappe - Inverness

Nå går turen til Inverness over det skotske høylandet, som ikke er så fryktelig høyt akkurat. Der skal vi være i 2 dager. På vei ut fra Edinburgh til Inverness måtte vi over den vel kjente broen F...

Ferie i UK - Andre etappe - Edinburgh

Turen til Edinburgh startet fra Lime Street Station, med togbytte i Wigan.Her ble vi sittende nesten 2 timer (for vi tok et tidligere tog fra Liverpool, og måtte vente på toget med faste reserverte...

Ferie i UK - Første etappe - Liverpool

Vi startet turen klokken 04.30 med drosje til flyplassen. Flyet gikk klokken 06.00 via København til Manchester Fra flyplassen i Manchester gikk vi bort på togstasjonen Derfra tok vi toget til Li...

Reiseskildring 4: Danmark og Tyskland

I 2010 ble ferien ganske sein, for jeg måtte bli ferdig med strålebehandlingen før vi kunne reise noe sted. Men 6. august reiste vi avgårde, rett fra sykehuset etter siste strålebehandling! Ferden ...

Reiseskildring 3: Finnmark og Lofoten

I 2009 ferierte vi i Norge, rettere sagt Nord i Norge. Vi reiste med fly Fra Stavanger, mellomlandet i Oslo, og fløy videre til Kirkenes. Klokken ti om formiddagen var vi fremme, hvor det sto en le...

Reiseskildring 2: Med bobil i Sverige og Norge

I 2008 leide vi oss bobil, og tok for oss Sverige fra sør til nord, og Norge nedover igjen. 2 uker hadde vi denne ganske så komfortable husbilen, og opplevde masse! Under her følger beskriv...

1. reiseskildring, Togferie i SørNorge

Vi har hatt mange ferier rundt om i vårt langstrakte land, både med bil, båt, fly og tog. Her skal jeg beskrive vår første familieferie uten bil, i 2005. Vi begynte planleggingen i februar, med bes...

Reiseskildringer

Jeg sitter her og knasker gulrøtter og sorterer bilder. Vi har vært på endel flotte ferier, og tenkte at jeg kan lage en serie med reiseskildringer fra feriene våre. Som tips til andre kanskje? Ell...
muumimamma

48, Stavanger

Jeg er en typisk Muumimamma. Halvfeit kjerring med masse unger og en forkjærlighet for vesker! (PS: Nå er jeg ca 20 kg mindre feit enn da jeg opprettet bloggen :) Jeg vet ikke hvor ofte jeg kommer til å blogge, men av og til er det ting som bare er litt godt å få ut av systemet liksom.. Jeg tar gjerne imot venneforsepørsler, men da skal du ha interesse for bloggen min, og gjerne ha en blogg som jeg kan fatte interesse for også :) Hvis du bare er ute etter venner på vennelista som kan bidra til at du når topplista, trenger du ikke spørre meg. Vennskap skal være gjensidig... så var det sagt.